Abby, 19, AD student.

about post link +follow
Red.
Assalammualaikum semua. AnnyeonghaSEYONG.



Comelnyaaaaaaa manusia ni aku rasa nak tumbuk pun ada. Oh btw...... WALAH! Blog skin dah tukar. Simple enough. Ye nampak simple tapi payah jugak nak meng-edit-nya. Sebenarnya aku tak tau nak update apa tapi disebabkan blog aku dah berhabuk dengan entry sejak one fm concert tu. ZE:A punya showcase pun tergendala, sampai sekarang. 


Oh yes, you're my boyfriend, sobs 
Mereka ni tak habes dengan hug event. Haritu buat hug event kat Myeongdong pastu cakap cancel sebab terlampau ramai yang datang untuk dapat hug dari dorang. Siapa suruh dorang promote, memang ah ramai datang macam nak pegi concert -.- Sekali tak cancel pun, still berjalan lancar sebab Donghyun tak sampai hati tengok mereka yang dah tunggu lama tu but dorang tak peluk semua yang hadir, just a few. Sape lucky tu dapat lah kan.

Perempuan tu aku sebenarnya.
Hahaha omg sukanya aku tengok fans peluk dia. Aku nak jugaaaa peluk Minwoo ;w; Ini tidak adil, buat lah hug event kat negara lain jugak lol. Nanti datang Malaysia buat hug event tau tau? Aku akan pastikan aku dapat tiket vip kalau dorang datang Malaysia, sobs. Susah jadi hardcore fangirl ni. 


Tak sabarnya nak jumpa dorang askjnsjkndfdg
Khamis ni flight dorang sampai. Jumaat dah Shout Awards. Dua-dua group ni aku stan sebelum dorang debut, gila weh kalau tak dapat pergi sobs. Harap takde pape yang boleh menghalang aku pergi shout awards tu nanti. Oh walaupun aku stan dorang sebelum debut kan, tapi NU'EST sekarang aku dah tak ikut sangat perkembangan dorang. Aku setia k dengan dorang tapi dah tak addict sangat sekarang. VIXX pun takdelah ikut sangat but at least aku tau dorang ada event itu ini bila dimana lol.


Happy birthday Seyong baby baby bucuk tidur hisap ibu jari 
Aaaaaaaa rindunya weh kat manusia ni lol bila tah nak comeback (=.=') Rindunya Tadah, rindu rambut merah dia, rindu perangai dia, rindu Seyong, rindu MyName. Cane kalau dorang datang Malaysia next year??? Nooooo weh aku SPM, tolonglah simpati sikit. 


>
>
Aku bukanlah SeJin shipper yang tegar, tapi mereka sangat sweet.
Oh btw, hallyuM ada tweet pasal Golden Award next year tu. Dah lama ekceli dia tweet. Award tu dalam bulan January and 27 k-idols datang nanti. Omomomo 27 tuuuu macam melampau je. Even SM sendiri kata SM Town tak boleh buat kat Malaysia sebab Malaysia takde tempat yang boleh muat berapa tah artis dorang tu lol. 


Ughhhh Seyong please stawp.....
Oh sorry lah entry ni panjang. Maklumlah aku kan dah sebulan lebih tak update entry, gini lah gamaknya. Aaaaaaa aku nak spam gif SeJin boleh tak omg bersepah kat tumblr ni, mentang-mentang birthday Seyong kan lol takde SeyQ keeee omg aku ship SeyQ bukan SeJin. Eh ship jugak SeJin ni tapi tak sangat lol tapi kenapa dorang sweet lol Sejin is real...... =.=


Love triangle ;w;
Omg tergamak Seyong buat camtu kat depan JunQ. Eeeeee MyName diary is a MUST WATCH. Ok tunggu masa aku tengok nanti omg sweet gila dnjkandjsnfjsf sebenarnya kan, Chaejin pernah kata camni "I will never love you, Seyong". Tapi Seyong ni pehal setia sangat nak jugak kat Chaejin tu. JunQ tu haa depan mata omg how???! Chaejin lupa kot dulu dia pernah cium pipi Seyong miahahaha ooooooouuuuuuhhhhh MyName feels........... 


Love triangle, again ;w;
Ye ye aku tau aku patut hentikan dengan gif spam dorang ni lol tapi dorang tersangat sweet. Chaejin you such a liar. Kata je takkan suka Seyong tapi bukti hang jealous ada dalam gif atas tu miahahaha aku teringin sangat nak tengok Seyong cium pipi JunQ or JunQ cium pipi Seyong, omg mesti comel sobs ;-;

Sorry again, sebab entry kali ni panjang ya amat. //bow 90 degree.
Older Post | Newer Post