Abby, 19, AD student.

about post link +follow
biwaneipink
 ❝ Assalammualaikum dan salam sejahtera. Good evening. Annyeonghaseyo. ❞

Penaaaaaat k penat -.- Thank god, harini sekolah aku cuti. Kalau tak cuti pun macamlah aku datang +_+ Aku tak suka datang hari isnin sebab ada perhimpunan. Well actually, penat ni tak hilang lagi dari hari sabtu. Agak sampai seminggu baru nak okay kot. Yang peliknya, orang lain sakit kaki. Aku ni sakit tangan. Sebab apa? Tangan kiri pegang palang then kena himpit dengan badan orang depan, tangan kanan pulak dok pegang camera buat fancam tak henti. Fuyoohh -.- 

Baroyaaa~ I miss you okay. 
Hamster ni comel gila rasa nak cubit pipi dia ;__; Aku ada tangkap sikit gambar tapi time dorang rehearsal. Masa performance sebenar tu takde gambar sebab aku rakam je terus. Sebelum dorang perform tu kan, ada interview kat bahagian tepi tu kannn, si hamster ni ada nyanyi lagu 'rasa sayang hey' tuuu tapi boleh pulak aku tak dengar. Dehek wehhh ;_; 

Lagu first dorang nyanyi Beautiful Target then sambung terus lagu Baby I'm Sorry pastu self-intro. Baro ada sebut 'kamu sangat comel' asmkasjkn serious comel gila cakap camtu ;_; rasa nak nangis bila tengok fancam balik. heheh sorry aku tak nak upload fancam sebab banyak placard babun dok halang pandangan but still nampak ekceli tapi biar aku buat harta sendiri lah ;) 


Then dorang teruskan event tu dengan lagu Baby Goodnight. ansjandjsf comel gila okayyy ;_; last dorang nyanyi lagu OK then dorang buat sprout dance maigod tu benda wajib ada and wajib tengok. Tapi Baro tak buat sebab dia sebok buat fanservice kat tepi stage -.- ihatechuhamster. 

Aku...... malas nak cerita pasal Apink sebab aku bukan fanatic dorang lol. Tapi fanboy memang ramai, masa fanchant suara fanboy paling kuat. Daebak! Ohh and kitorang jumpa sorang fanboy Korea ni tapi dia stay Malaysia hehe dia sangat comel. Bibir dia macam Jaedyn >< comel gila aaaasajksjnf ok aku taknak promote dia lelebih lol biar aku and the gang je kenal dia x)

Pasal Hi-5 fanmeet tu jangan tanya k, aku. jealous. sangat. Aku ada beli hadiah untuk Baro. Sini haa kalau nak tengok rupa topi tu lol -.- lagi satu aku bagi magnet ada gambar KLCC dengan apatah tak ingat, and love letter. fufufufuu sedih okay love letter tu ekceli aku ada tulis something guna magic colour pastu kat concert tu hujan pulak habis basah, hancur terus tulisan dengan magic colour. Penat aku buat lawo-lawo ;_; yang tinggal tulisan dengan pen je dalam hangul aku tulis x) okbye.

Nak suara aku balikkk ;_; 
Older Post | Newer Post