Abby, 19, AD student.

about post link +follow
WOW
Hai hai hello semuaaa ^^ k harini aku nak buat entry khas pasal Emy sebab dia bagi hadiah birthday walaupun dia bagi lambat, tapi aku tetap hargai hekhek :3 and again, entry ni banyak gambar. so agak panjang lah ye.

Ok so.... lepas mata pelajaran apatah, Puteri panggil aku, "Abbyyy, Emy panggil kat sebelah." Aku pun pergi jelah kelas Emy kat sebelah kelas aku tu. Then dia tunjuk 1 album gambar ni. Aku ingat gambar kenangan kawan-kawan je sebab kat muka depan tu dia tulis 'Our moment', gambar depan pun gambar kitorang sekawan. Tetibe aku selak muka surat seterusnya ada gambar Baro. Muka aku terus berubah macam ni:


Aku tak ingat ah cane dialog yang aku cakap kat Emy. Time tu Tia pun ada. Tapi lebih kurang camni lah aku cakap "apa niiiii" pastu Emy & Tia suruh selak lagi muka surat yang seterusnya. Keluar pulak gambar Daehyun. Homaigoddd aku dah pelik dah ni album kenangan kawan ke album kpop hahahaha bila aku baca balik kat muka depan tu, ayat penuh 'Our moment & Your Bias'. Lepastu barulah aku faham album ni sebenarnya untuk aku. Hadiah hari jadi hahaha slow gila -.- Kemudian aku bukak muka surat 6, ada gambar Minwoo punya abs. Terus aku menjerit, tutup muka dengan album tu semua lah hahaha 


Pastu muka surat seterus dan seterusnya, banyak gambar Daehyun ^___^ semua gambar yang aku suka hihihi ada jugak terselit gambar kitorang sekawan hahaha okay dah malas nak cerita panjang, ready for pic spam? :3 Let it go something like! Lol~ Okay nah tengok ler. [gambar tak ikut urutan | klik pada gambar untuk tumbesaran]










Thankgyu Emy~! Jeongmal gomawo ^3^

Older Post | Newer Post